Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind dit een sterk beeld...ook de omzetting....maar ook sterk met die "kraai"? op de top van de toren alsof hij zijn fort wil beschermen!!
Knap!!
Gr Pascale
Los van de kraai was er al wat te weinig ruimte bovenaan vind ik (waarmee ik al akkoord ging met jou). De kraai vind ik dan een sterk punt in deze foto maar door te weinig ruimte zit die nog krapper
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Ik vind dit een sterk beeld...ook de omzetting....maar ook sterk met die "kraai"? op de top van de toren alsof hij zijn fort wil beschermen!!
Knap!!
Gr Pascale
yep die vogel maakt dit plaatje helemaal af
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Troosteloze verlatenheid is een gevoel dat me normaal gezien overvalt net voordat er weer
licht in de lucht verschijnt en de nacht zijn zwarte lakens tergend traag oprolt, maar deze
komt er toch ook dicht bij in de buurt.
Comment