Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een mooie hoor met een goed 'einde van een zomerse dag'-gevoel.
Ik had misschien een deel van de linkerkant weggelaten en eventueel het schuim van de golven een klein beetje opgelicht (dat laatste om te kijken wat dat gaf, 'k weet niet of het echt beter zou zijn )
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een mooie hoor met een goed 'einde van een zomerse dag'-gevoel.
Ik had misschien een deel van de linkerkant weggelaten en eventueel het schuim van de golven een klein beetje opgelicht (dat laatste om te kijken wat dat gaf, 'k weet niet of het echt beter zou zijn )
Ik mag er graag naar kijken, naar zo'n surfer. Een half uur, als het moet. Niet dat ik zo'n
surfer zou willen zijn. Dat gaat me te vlug, te springerig. Maar de foto zou ik wel graag
genomen hebben.
Ja....had wel een vermoeden dat er hier op gereageerd zou worden.
Ik weet het..de zon en surfer te veel centraal....maar het was een momentopname....en ik wil niet teveel in mijn foto snijden....dus daarom ook zo gelaten.
Wat oplichten van de golven kan ik wel doen....maar is het niet zichtbaar genoeg?
Bedankt voor het bekijken en reageren!!
Gr Pascale
Wat oplichten van de golven kan ik wel doen....maar is het niet zichtbaar genoeg?
De golven zijn zeker zichtbaar genoeg, maar wat ik wilde zeggen is een paar kleine lichtaccenten creëren door ze een klein beetje op te lichten. Maar zoals gezegd, 'k weet niet of het beter zou zijn want het is nu al een hele mooie hoor.
Het was iets wat in me opkwam toen ik de foto een paar keer bekeken had
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment