Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Loch Awe
Collapse
X
-
-
-
Re: Loch Awe
Daar zijn de aquarelkleurtjes weer
-
Een hele mooie weer, al is er een beetje een dubbel gevoel.
Met boompje heb je een goed aandachtspunt op de voorgrond, zonder boompje heb je de mooie weerspiegeling van de berg/heuvel aan de rechterkant. Als je het zo ziet zijn de mogelijkheden om een goeie compo te maken eindeloos.
Dit is een goeie keuze geweest maar er waren verschillende opties denk ik.
Ik kan me voorstellen dat met al die pracht rondom jou ginds in Schotland je toch wel regelmatig voor dilemma's staat mbt de keuze van compo.
Je verwent ons wel met al wat je meegebracht hebt
Ik kan bijna niet wachten tot het juni is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtprachtig weeral ,heel mooi hoe die wolken tegen die flanken leunen ,zoals ieder een verschillende kijk heeft vind ik die boompjes juist wel passend,ook heel mooi zijn al die kleuraccentenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Weer eentje dat in mijn smaak valt.
Ik dacht eerst om de stenen voor de bomen eraf te halen, maar dan begint het water niet meer in de hoek als je dan naar links gaat schuiven hebben de bomen geen ruimte.
Dus laten zo, hij is mooi voor mij.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtheel mooi. speciaal van kleur. miezerige boompjes doen het ook goed daar.groetjes
hilde
Comment
-
-
Comment