Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeer goed in balans.
Maar vind je zelf dat je er een topper mee hebt Patrick?
Toen ik naar je probeersels keek laatst die voor mij een stuk beter waren als deze wist ik dat er van jou betere zouden volgen.
Ik vind deze wat braafjes eerlijk gezegd en kijk ik door de vingers omdat je nog in je experimentele fase zit..
En ja niet iedereen heeft het voorrecht om heuveltjes te hebben zoals onze Kurt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Maar vind je zelf dat je er een topper mee hebt Patrick?
nee hoor pascal ,ik vond het ook geen topper en vond hem ook wat braafjes zoals je zegt ,en ik zoek een beetje het goeie moment ,maar daar ik een drukke werkweek heb en de zon momenten zo schaars zijn,zal je miss nog wat geduld moeten hebben ,intusssen oefen ik verder ,deze week (dinsdag )zag ik de zon opkomen (van op mijn werk,een verbouwing helemaal ten velde) met die nevel en mist over de velden ,ffff mijn hart brak dat ik toen niet in de mogelijk was dat op plaat te leggen
je bent goed bezig de bewerking onder de knie te krijgen ... dan verlies je misschien het "onderwerp" een beetje uit het oog , maar op die mooie Beernemse boerenbuiten zal ook wel wat landschap zijn dat er zoals Mortierke zegt ook wel weer gans anders zal uit zien maar dat beslist ook mooi kan zijn.
Comment