Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lone tree (II)
Collapse
X
-
-
-
Re: Lone tree (II)
Nog mooier dan de eerste vind ik met dat riviertje erbij
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtNog mooier dan de eerste vind ik met dat riviertje erbijNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
mooie compo, het riviertje leid je echt de mooie natuur in
zo te zien niet al te beste weersomstandigheden, heb je toch mooi kleuren
Comment
-
ik ben dan ook weer meer fan van je vorige ,daar vond ik juist nadruk op de boom het mooie ,hoewel ik niet wil zeggen dat deze niet prachtig is ,maar hier vind ik dat de lone tree niet het hoofddoel in de foto is maar het volledig landschap op zich ,die heel mooi is met dat riviertje op de voorgrond en die prachtige bergen in de BG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtNog mooier dan de eerste vind ik met dat riviertje erbij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtNog mooier dan de eerste vind ik met dat riviertje erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik ben dan ook weer meer fan van je vorige ,daar vond ik juist nadruk op de boom het mooie ,hoewel ik niet wil zeggen dat deze niet prachtig is ,maar hier vind ik dat de lone tree niet het hoofddoel in de foto is maar het volledig landschap op zich...
schoonheid des te opvallender is. Alsof hij niet zomaar in dat landschap staat, maar het
landschap rond hem ligt. Dat is een hele mooie Danny.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtTja, ik vind nu juist dat door de boom wat minder prominent in beeld te nemen, zijn
schoonheid des te opvallender is. Alsof hij niet zomaar in dat landschap staat, maar het
landschap rond hem ligt. Dat is een hele mooie Danny.
Comment
-
Vind ik ook een hele mooie....doordachte compo weer!
Water uit de hoek....boom juist genoeg re geplaatst zodat je mooi die bergtop kan zien!!
Mooi weer Danny!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Inderdaad weer een juweeltje Danny.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
deze vind ik helemaal schitterend
Ik had al de hoop dat je er ook één gemaakt
had in portret stand.
gr.ron.
Comment
-
Comment