Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderwater steegje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Onderwater steegje

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    even een vraagje;

is het typisch iets voor de duikwereld, om eerst de grootste diepte te noemen?
    grt,bouk.
    Neen Bouk , ik had het zo maar neergezet, wel ook opgemerkt, maar gewoon laten staan.

Wat wel typerend is dat men vraagt achter de duik ... en hoe diep ben je geweest. Meestal is men antwoord ... tot het uiterste. Bij ons gaat het meestal om wat we allemaal hebben mogen zien en waarnemen, kortom genieten.
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tropcal Bekijk bericht
      Neen Bouk , ik had het zo maar neergezet, wel ook opgemerkt, maar gewoon laten staan.
      OK.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tropcal Bekijk bericht

Wat wel typerend is dat men vraagt achter de duik ... en hoe diep ben je geweest. Meestal is men antwoord ... tot het uiterste. Bij ons gaat het meestal om wat we allemaal hebben mogen zien en waarnemen, kortom genieten.
        Off topic: Geloof ik best maar waarom vraag ik het: ik heb al verschillende keren geprobeerd wat dieper te gaan maar ik kan mijn oren niet 'klaren' hoezeer ik probeer. Ik heb wel nog nooit gedoken met flessen dus misschien zou dat beter gaan. Nu zit ik te blazen en te blazen tot mijn oren de druk gelijk zetten maar tegen dan zit ik zonder adem...Ik vind het een beetje zonde om les te nemen om dan niet verder dan 4m te geraken.
        mvg,
        Kinglouie
        de gustibus et coloribus non est disputandum
        Greetz, Artur Bex

Comment

mooi shot
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Leuk, dat wij kunnen meegenieten van de schoonheid diep beneden.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
              Off topic: Geloof ik best maar waarom vraag ik het: ik heb al verschillende keren geprobeerd wat dieper te gaan maar ik kan mijn oren niet 'klaren' hoezeer ik probeer. Ik heb wel nog nooit gedoken met flessen dus misschien zou dat beter gaan. Nu zit ik te blazen en te blazen tot mijn oren de druk gelijk zetten maar tegen dan zit ik zonder adem...Ik vind het een beetje zonde om les te nemen om dan niet verder dan 4m te geraken.
              mvg,
              Kinglouie
              Je moet meteen beginnen klaren vanaf de eerste meters veel mensen beginnen pas als het pijn doet en dan lukt het niet meer, dan kan je best even terug naar boven gaan klaren en dan terug naar beneden

OT: Heel mooi dat licht op die koralen
              Flickr

Comment

weer heel mooi
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Working...
                X