van eventjes geleden ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog wat sneeuw
Collapse
X
-
-
Re: nog wat sneeuw
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtWe zouden het bijna vergeten wat er een maand geleden allemaal uit de lucht was gevallen maar je zou door deze foto er terug naar gaan verlangen.
Mooi.
En waar
gr.ron.
Comment
-
Om zo'n mooie foto's als deze te kunnen nemen verlang ik er ook wel naar,
maar ik verlang toch ook wel naar het lentezonnetje
Een goed geslaagd winterbeeld met lichte heimwee gevoelens dus
Comment
-
Het flauwe zonnetje geeft de foto een warme en sprookjesachtige uitstraling!
Mooie fotoMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
-
Wat was het toen mooi hé!!
Een hele mooie vind ik dit.....waarom zo lang gewacht om die te plaatsen???
Goed te zien dat het aan het sneeuwen is....maar toch wil het zonnetje tevoorschijn komen...mooi het licht vastgelegd!!
Lekker sfeertje!!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtkvind het een mooie, ook met die wind die er inzit ,dat heeft iets
spijtig kunnen we er niet meer van genieten, laat het maar vlug lente worden dat we terug het veld/wei in kunnen.
Deze tussen pauze geeft niet veel moois om te fotograferen
Comment
-
waw dat is een mooie Frans ,jij hebt geduld zeg omzoiets mooi te posten
prachtig licht heb je hier ,en voelt bijna de koude wind om je oren draaien in deze foto .
ik was fan van die sneeuwdagen maar nu hoop ik toch ook dat we als dartelende veulentjes de wei inkunnen onder het warme lentezonnetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk berichtIk heb zo het vermoeden dat die op de Ramselberg in Linden genomen is. Knap beeld, ge voelt die koude wind zo rond uw oren vliegen (ik zou die ook eens in z/w willen zien).
zal misschien straks eens naar zw-w omzettenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtGoed te zien dat het aan het sneeuwen is....maar toch wil het zonnetje tevoorschijn komen...mooi het licht vastgelegd!!
allemaal bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment