Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lone tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lone tree

    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Je hebt hem dan toch gevonden Danny............dit is de enige echte Lone Tree in de Glencoe vallei. Aan deze boom stonden reeds tientallen wereldwijd bekende fotografen.
    ja ik denk met je heel mooie reeks dat je tot nu toe hebt getoond dat er heel wat zullen zijn die dat boomke zullen opzoeken ,ze zullen hun toerisme cijfers zien stijgen door een invasie van BD'ers hoewel er maar heel weinig zullen zijn die hun foto's zullen kunnen presenteren op een niveau als jij ons hier hebt laten zien ,mezelf zeker inbegrepen

    Comment


    • #17
      Re: Lone tree

      Tja, het is weer een echt pareltje
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #18
        Re: Lone tree

        Schitterend !

        Comment


        • #19
          Re: Lone tree

          Weer een topplaat! Misschien dat je deze nog wat dramatischer kunt aanzetten?
          Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

          Comment


          • #20
            Re: Lone tree

            Bedankt voor de reacties iedereen !

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Je hebt hem dan toch gevonden Danny............dit is de enige echte Lone Tree in de Glencoe vallei. Aan deze boom stonden reeds tientallen wereldwijd bekende fotografen.
            Peter, ja niet gemakkelijk zonder exacte coordinaten, omdat hij toch niet echt zichtbaar is vanop de weg. Ben er 10-tallen keren voorbijgereden zonder te weten dat hij daar stond.

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            ik denk met je heel mooie reeks dat je tot nu toe hebt getoond dat er heel wat zullen zijn die dat boomke zullen opzoeken ,ze zullen hun toerisme cijfers zien stijgen door een invasie van BD'ers hoewel er maar heel weinig zullen zijn die hun foto's zullen kunnen presenteren op een niveau als jij ons hier hebt laten zien ,mezelf zeker inbegrepen
            Bedankt Patrick.
            Jah de volgende zullen het iets gemakkelijker hebben... alle info zit in de exif
            Ik maak er geen punt, noch geheim van, zoals dit met urbex locaties wel het geval is.
            Ik kan ook overal de gps-locaties verwijderen, maar ik doe dit bewust niet...
            Het is iedereen van harte gegund
            Het is trouwens "mijn boom" niet he
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #21
              Re: Lone tree

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties iedereen !




              Bedankt Patrick.
              Jah de volgende zullen het iets gemakkelijker hebben... alle info zit in de exif
              Ik maak er geen punt, noch geheim van, zoals dit met urbex locaties wel het geval is.
              Ik kan ook overal de gps-locaties verwijderen, maar ik doe dit bewust niet...
              Het is iedereen van harte gegund
              Het is trouwens "mijn boom" niet he

              Off topic ; Ik heb de N-W coordinaten uit de exif eens geladen in Google Earth........maar ik kom niet in de Glencoe vallei op de lokatie van deze boom....maar ergens op het eiland Harris( boven skye) 57 39 03 N 07 21 33 W zijn de coordinaten die in je foto zaten.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #22
                Re: Lone tree

                @Dama & Rupselkopke: De boom is wel te zien hoor vanaf de weg als je vanuit Glencoe richting Rannoch moor rijdt. Hij valt gewoon niet zo super op.
                Er is een kleine "parking" op je linkerkant waar je hem gemakkelijk kan bereiken.
                Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                Comment


                • #23
                  Re: Lone tree

                  Peter,
                  De coördinaten die ik zie zijn : +56° 38' 7.33", -4° 47' 37.09"

                  Via de exif plugin (FxIF in Firefox) toont hij wel de juiste locatie op Google maps (http://maps.google.com/maps?q=56.635...,0.264187&z=13)

                  Kijk anders eens in mijn album op jalbum (www.damafoto.be of de link in mijn signature), foto 49. Daar kan je op "kaart" klikken en zie je ook de locatie.


                  Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                  Off topic ; Ik heb de N-W coordinaten uit de exif eens geladen in Google Earth........maar ik kom niet in de Glencoe vallei op de lokatie van deze boom....maar ergens op het eiland Harris( boven skye) 57 39 03 N 07 21 33 W zijn de coordinaten die in je foto zaten.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #24
                    Re: Lone tree

                    Hey Bart,
                    inderdaad, eens je hem weet zijn, zie je hem wel van op de weg.
                    Klopt volledig van die parking (een plaats verhard met grind).
                    Kan je ook zien op de satelietbeelden van google maps / earth.
                    Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                    @Dama & Rupselkopke: De boom is wel te zien hoor vanaf de weg als je vanuit Glencoe richting Rannoch moor rijdt. Hij valt gewoon niet zo super op.
                    Er is een kleine "parking" op je linkerkant waar je hem gemakkelijk kan bereiken.
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment

                    Working...
                    X