Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Amai, wat een reacties ! Ben wel enorm vereerd !
Bedankt iedereen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wel Danny..Je legt de link naar je andere HOF die ik toch wel realistischer zie..(realistischer ogend)
Dat wil niet zeggen dat ik deze minder vind hoor maar ik hou nu eenmaal meer van dat soort opnames.
De reeks die je ons hebt laten zien getuigen van grote klasse en zeker als het op je composities aankomt.
Waarvan ik dit 1 van de beter vind.
Het zijn 1 voor 1 doordachte opnames waar je werkelijk meegenomen wordt op een reis doorheen al je fantastische ervaringen..Doe zo verder en 1 ding is zeker dat het BD siert.
Dit als beste shot van je reis is voor mij de tweede beste.
Pascal, heel erg bedankt voor jouw comment !
Kwestie van realistisch ogen... De foto is "as it was". Niks aan gefoefeld, enkel geblend. Je weet ondertussen dat ik geen foefelaar ben he ?
Dit licht was gewoon sprookjesachtig, nog zelf nooit eerder gezien !
Maar nu wel, en eindelijk op de juiste plaats op het juiste moment.
Dit gaf echt een kick, en een gevoel van geluk, zoals een klein kind...
Comment