Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aangezien jullie mij met lof overladen hebben over een vorige foto van de Ramselberg, voel ik mij gesterkt om nog eentje ervan te tonen. Weerom tijdens de mistige morgen in de bossen van Holsbeek.
Alvast bedankt voor de reacties.
wel weer een mooie maar, moet nou meer de aandacht verdelen bij deze opname in tegenstelling tot je vorige.
nu mooie kleuren op de bodem en licht groen hangende takken met een vleugje mist aan de einder.
de donkere boom aan het rechter kader erg opvallend.
mooi maar kan niet tippen aan je vorige.
weet ook dat het heel moeilijk is om goed te blijven presteren, maar das juist de uitdaging van deze hobby.
grt,bouk.
Comment