Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een fraai beeld hoor!
Ik denk evenwel dat ik hem liever in zwart/wit zou zien
Kan me niet voorstellen hoe het eruit ziet in z/w... Denk dat er niet genoeg contrast in zit.
In kleur echter vond ik net de tweetonigheid en de herhaling van de kleuren voorgrond/boot/bergen en water/lucht zo sterk...
Kan me niet voorstellen hoe het eruit ziet in z/w... Denk dat er niet genoeg contrast in zit.
In kleur echter vond ik net de tweetonigheid en de herhaling van de kleuren voorgrond/boot/bergen en water/lucht zo sterk...
Dat denk ik ook, Danny.
Sterke foto zoals die nu is.
Enerzijds door de prachtige compo maar ook door de kleursetting en herhaling.
Wacht in spanning af of een zw/w het beter kan doen, m'n twijfels
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
een sterk beeld waarvan ik deze compo sterker vind als je vorige. Mooi dat de kleuren in de voorgrond terugkeren in de achtergrond en ook het touw als diagonaal heeft hier zeker en vast een toegevoegde waarde
zwart-wit omzetting zal volgens mij geen sterker beeld opleveren
Ik probeer vanavond een omzetting
Kijk er al naar uit!
Ik heb het zelf eens geprobeerd via een dubbele zwart-wit laag (eentje met masker op boot en water; eentje met masker op voorgrond en achtergrond)... vond het toch geslaagd.
Ik heb het zelf eens geprobeerd via een dubbele zwart-wit laag (eentje met masker op boot en water; eentje met masker op voorgrond en achtergrond)... vond het toch geslaagd.
Comment