Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer van die overbelichte wolken.....maar ik weet het....niet gemakkelijk om voor-en achtergrond goed belicht te krijgen!
Anders wel een mooi beeld vanuit die hoogte....mooi het water die zigzaggend doorheen de akkers stroomt....
Wat zijn die mensen daar aan het doen?
Gr Pascale
Thx Pascale,
de overbelichting vind ik ook het minpunt in deze foto maar ik kan er mee leven, 't was een 'wree' straffe lucht.
Die mensen? Die zijn ons naar beneden aan het lokken en dat lukte hen bijzonder goed. Het blauwe grondzeil werkte op ons als een rode lap op een stier. 't Is namelijk onze keukenploeg met rechts de open keuken en links de blauwe grondtafel.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Knap hoe een rivier een weg baant doorheen de natuur. Goed gedaan dooreven de rivier te laten verdwijnen uit het beeld, is speels. De wolken zijn idd jammer ... maar misschien toch te voorkomen. Was er geen mogelijk om toch ISO100 te gebruiken?
vind de schduw partijen die door het beeld gaan mooi
hoop dat het gesmaakt heeft
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Wat een pracht van een landschap ... moet echt imponerend geweest zijn om daar te staan.
Mooie foto en comm. ivm lucht/wolken kan ik enkel beamen.
Mensen op voorgrond geven extra dimensie aan beeld en da's positief
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Wat een pracht van een landschap ... moet echt imponerend geweest zijn om daar te staan.
Mooie foto en comm. ivm lucht/wolken kan ik enkel beamen.
Mensen op voorgrond geven extra dimensie aan beeld en da's positief
Zelfde gedacht als William.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Volgende keer op de lucht een centrum meting doen en dan een paar stops compenseren.
Als je de mogelijkheid hebt om spotmeeting te doen op verschillende gebieden is dat ook een oplossing..
Zou daar ook eens naar toe willen gaan.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment