Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het moet een indrukwekkende locatie zijn die waarschijnlijk niet makkelijk in beeld te brengen is.
Deze foto toont wel de prachtige kleuren maar mist een goeie compo vind ik.
Ik ben ook benieuwd naar meer.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Komt me net te 'flistend' over. Misschien wat teveel verscherpt of teveel contrast ingestopt.
Wel een prachtige locatie met al die kleuren. Eigenlijk wat teveel om in één compo te hebben, maar anders is het onmogelijk om die unieke variatie aan ons te tonen zonder zo'n compo.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment