Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Danny das een mooie en lekker veel detail onderwater.
Ik zou toch gegaan hebben zonder touw waar hij aan vast ligt..Geeft meer de nadruk op sinking...Ik heb dat hier eens geprobeerd en voor mij beter zonder..
tip.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bloempjes verwelken, scheepjes vergaan, maar de foto's van onze Danny... die blijven op
ons netvlies gebrand staan.
Ben het wel met Pascal eens dat deze nog sterker wordt zonder dat touw.
Pascal,
je kent mijn principe he ? Ik foefel niet graag aan mijn foto's. Ik ga er prat op de foto te maken tijdens het indrukken van de ontspanknop (behalve de layerblending die ik vaak gebruik om de technische tekorten van onze sensors te compenseren). Ik maak het mij zelf vaak heel moeilijk, want soms is het echt in bochten wringen om de juiste compo zonder storende elementen erbij te hebben.
Gezien de unanimiteit hier, heb ik toch maar even dat touw weggesneden.
Had eigenlijk veel zin om dat touw ter plekke af te snijden, het heeft mij ook bij andere opnamen parten gespeeld.
Zal morgen een foto posten waarbij ik het dan wel beter in de compo kunnen verwerken heb
Maar ik geef toe, het geeft de titel meer kracht
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Danny das een mooie en lekker veel detail onderwater.
Ik zou toch gegaan hebben zonder touw waar hij aan vast ligt..Geeft meer de nadruk op sinking...Ik heb dat hier eens geprobeerd en voor mij beter zonder..
tip.
de eerste heeft nog het gevoel dat het bootje zich vastklamp aan de over om toch maar niet verder te zinken
de tweede tja, hier lijkt alles verloren te gaan aan het water
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Danny bedankt voor je aanpassing..
Voor mij persoonlijk beter vind ik..Nu zinkt het echt alleen en er is geen houden aan.
Maar iedereen kan zien dat hij op de bodem ligt dus daarvoor kan ik mijn voorganger wel volgen..
Foefelen of niet Danny...als het je helpt een beeld te verbeteren dan is het de moeite waard vind ik..Maar iedereen is daar vrij in om te doen of te laten...en zeker als het wat extra werk is.
Wil ook zeker niet muggenziften hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
de eerste heeft nog het gevoel dat het bootje zich vastklamp aan de over om toch maar niet verder te zinken
de tweede tja, hier lijkt alles verloren te gaan aan het water
Ook mijn gevoel. Vind ze beiden zeer mooi
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment