Mmmm Zal hier toch eens mijn instellingen op photobucket moeten bekijken . Normaal staat alles goed maar hij is weer iets te klein gepost van formaat .
Ik vind het een mooie foto, zeker de compo. Als de onscherpte en softe bewerking zo bedoeld was dan is dit zeker geslaagd
Een grotere versie zou nog mooier zijn waarschijnlijk.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik vind het een mooie foto, zeker de compo. Als de onscherpte en softe bewerking zo bedoeld was dan is dit zeker geslaagd
ik volg
een mooie bewerking die past nij het plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dit HAD een prachtige plaat kunnen worden ! Wat een prachtige kust, die rotsen, het licht, de woeste zee.
MAAR, de foto daarentegen is niet geslaagd in mijn ogen.
De onscherpte is hier de oorzaak van. Jammer.
Daarenboven huiver ik van de gedachte om een "mislukte" foto (of zoals jij het zegt "niet naar mijn goesting") te gaan verdoezelen, door hem nog meer te gaan verzachten...
Een lekker sausje maakt een aangebrand gerecht niet lekker...
Comment