Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een heel knappe reeks waarvan dit voor mij met kleine voorsprong de beste is. Het totaalbeeld met het mooi gekleurde water op de voorgrond, de waterval iets verder en de bergen op de achtergrond spreekt mij het meeste aan.
Heel knap werk en dat geldt voor gans de reeks
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een mooie reeks Danny, het is moeilijk om een keuze te maken daarom ga ik dat ook niet doen. Deze is ook weer heel mooi.
Is het water daar echt zo blauw ?
zie je wel, de beste uit je mini reeks heb je voor het laatste gehouden
een top reeks met de als kers op de taart
een prachtreeks Danny
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ja, ik was ook verwonderd. Ik dacht dat dit enkel in combinatie met blauwe lucht was, maar zelf bij het grijze weer kwamen die kleuren er uit. Heeft eerder met diepte en lichtinval te maken.
Google maar eens op afbeeldingen "fairy pools skye"
Comment