Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dit is al een hele mooie
maar jou kennende zullen 2 en 3 nog beter zijn
dus ik kijk er al naar uit
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik niet. Ik denk laat Danny dat maar doen. Die is daar heel goed in. In wandelen en foto's
trekken. In ons verrassen met prachtige landschappen. Ere wie ere toekomt.
Weer mooi hoor. Ik weet niet of je geen of wel geluk had met het weer.
De bewolking heeft je in ieder geval niet tegengehouden om heel knappe foto's te maken
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Je begint het ons moeilijk te maken Danny.
Wat kunnen we nog anders zeggen dan knap, schitterend, subliem, goede compo, knappe kleuren, ...?
Misschien kunnen we hier nog zeggen; waar is het linkje naar de grote versie ?
waaaw Danny hoe doe jij het toch elke keer ,bij iedere foto zie je dat ze met een superconcentratie gemaakt zijn ,over ieder detail wordt nagedacht ,hier vind ik ook de gang in het water juist gepast niet te melkachtig en een gepaste stroming ,heel mooi die bergen in de achtergrond ,super
Comment