Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige plaat Eddy..Das nu eens een mooie plaat van de overstroming aan het Broek.Zou wel die takjes rechts weg poetsen
Heb je nog niet gedacht aan een bouwaanvraag om daar een huisje te zetten of zo?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Prachtige plaat Eddy..Das nu eens een mooie plaat van de overstroming aan het Broek.Zou wel die takjes rechts weg poetsen
Heb je nog niet gedacht aan een bouwaanvraag om daar een huisje te zetten of zo?
Dat van dat huisje is een goed idee, maar heb wel bang om natte voeten te krijgen, misschien is een woonbootje beter
mooi hoe het licht er hier een pracht plaaatje van maakt
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Ook weer goed bezig Eddy!
Jij bent net als je schoonzoon(Spikke) blijkbaar nogal veel het huis uit...opletten dat je niet buitenvliegt...
Alleszins knap gedaan !
Roland, ik ben wat ik noem een gelukkig gescheiden alleenstaande man, ik kan dus enkel mezelf buitengooien, wat ik dan ook regelmatig doe door o.a. naar het schulensmeer te trekken
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Roland, ik ben wat ik noem een gelukkig gescheiden alleenstaande man, ik kan dus enkel mezelf buitengooien, wat ik dan ook regelmatig doe door o.a. naar het schulensmeer te trekken
Ze bestaan dus toch. Die gelukkig gescheiden alleenstaande mannen met een hobby, of
een passie, en niemand die er ooit over zeurt. Behalve wij, hier op het forum. Mooi.
Comment