Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glenbrittle fall

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Glenbrittle fall

Ik was al verkocht bij de kleine versie hoor ...'t is alweer genieten Danny, wat kan de natuur toch mooi zijn..zeker indien ze op deze mùanier in beeld wordt gebracht

Comment

Ben ook even door de grote versie gewandeld. Knap hoor

Grtz,
      Kurt

Comment

Als je de grote versie bekijkt krijg je zo de neiging om omhoog te klimmen en eens verder te kijken ...
        Knap hoor !
        grtjes, fabke
        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Bedankt voor de reacties iedereen

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
          mooi!

exif en gebruikte gear als ik het mag vragen?
          Zit inderdaad in exif, maar ik vat het eens snel samen :
          EOS 5D (the good old one ) + 17-40 f4 @19mm + polafilter
          ISO 50 / f20 / 1.6sec

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Prachtige kleuren en een weloverwogen compo.
          Niet alle compos zijn even sterk maar hier zie ik je al staan door knielend,zuchtend en denken....had ik maar wat meer geheugen kaarten bij..tenminste dat zou ik denken.
          Volgend jaar ga ik zonder twijfel ook eens naar de Schotten voor de Whiskey en de fotoke's.
          Memory was geen probleem, bereikbaarheid wel om tot een betere compo te komen.

Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
          Een knap beeld van de waterval met mooie kleuren
          ik vind dat rechtse gedeelte niet echt storen, heeft genoeg interessante structuren en ook omdat je daardoor ook de berg op de achtergrond kon meenemen. Wel had ik de waterval nog wat meer ruimte proberen geven in de stroomrichting, maar weet niet hoe vrij je je ginter kon bewegen.
          Was inderdaad beperkt in mijn vrijheden. Stond al dicht bij de rand van de afgrond (letterlijk ), en dan was het nog mikken om geen storende elementen (rotsen, struiken) op de voorgrond in beeld te krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          grote is mooi (op het water na).
          is dat witte sneeuw?
          grt,bouk.
          Stromend water, bouk, gewoon stromend water aan 1.6sec
          Ik hou van dit effect, en weet dat niet iedereen daar hoeft van te houden.

Ik vind dat de omgeving al genoeg elementen / details bevat, waardoor een "bevroren" waterval vaak warrig overkomt, en verloren gaat in de andere details.
          Je ziet aan de exif dat ik alle moeite doe om aan de lange sluitertijd te komen...

Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
          is deze foto nog nabewerkt of komt die zo uit de camera?
          Dit is een exposure blend van 2 opnames (HDR), 1 voor de lucht en het water, de andere voor de bergen en de voorgrond.
          Verder gewone "final touch" bewerking die iedereen toepast : curves en verscherpen.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

wat een kracht lijkt er in het water te zitten! en een prachtige lucht heb je hier
            groetjes
            hilde

Comment

Thanks Hilde
              Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
              wat een kracht lijkt er in het water te zitten! en een prachtige lucht heb je hier
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Heb je foto al verschillende keren bekeken.....maar ook bij je grotere versie vind ik de voorgrond wat te druk. Mijn mening hé.
                Ik heb ook veel foto's genomen van watervalletjes en zo....en ik moet toegeven...niet altijd gemakkelijk om er iets sterks van te maken.....allé....bij mij toch niet
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Bedankt voor jouw eerlijke mening
                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Heb je foto al verschillende keren bekeken.....maar ook bij je grotere versie vind ik de voorgrond wat te druk. Mijn mening hé.
                  Ik heb ook veel foto's genomen van watervalletjes en zo....en ik moet toegeven...niet altijd gemakkelijk om er iets sterks van te maken.....allé....bij mij toch niet
                  Gr Pascale
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Working...
                  X