Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duntulm Beach
Collapse
X
-
-
Re: Duntulm Beach
just
weer een top plaatje DannyGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Aan de voet van de ruine zeker Veel sfeer... knappe foto's zijn uw handelsmerkCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKEAan de voet van de ruine zeker Veel sfeer... knappe foto's zijn uw handelsmerk
Is inderdaad deze locatie
Was iets voor zonsondergang, maar terug grijs, en weinig kleur in de lucht...
Moest het ook hier weer enkel doen met voorgrond en water...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMoest het ook hier weer enkel doen met voorgrond en water...
Comment
-
-
Bij jouw foto's krijg ik altijd het gevoel dat ik "daar" of "er" ook eens zou willen zijn. Maar
ik ben er zeker van dat dit meer aan je foto's ligt, dan aan een echt verlangen om ooit op
die plaatsen te zijn. Lijkt me geen geringe verdienste.
Comment
-
Een prachtige foto weer,waar het staande formaat goed tot zijn recht komt
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtWas iets voor zonsondergang, maar terug grijs, en weinig kleur in de lucht...
Moest het ook hier weer enkel doen met voorgrond en water...Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht'k vind het nietemin een zeer geslaagde compo en met prachtige wolken die het geheel een intrigerend sfeertje geven. Prachtig werk
Comment
-
-
Verdorie...ik val van mijn stoel...
wat een kleurensettings...wat een sfeer...wat een compo...die dramatisch wolkenformaties en natuurlijk wat een lokatie...il faut y être, maar je moet het ook kunnen brengen...
... en dit lukte je perfekt, hoed af want dit is en topper van formaat!
Hoe kan het anders, ik ben grote fan van dit type 'landscapes'...
Ik hoop dat dit shot in extremis nog in de HoF van deze week komt....
RolandLast edited by Roland Cuypers; 17 januari 2011, 17:47.
Comment
-
Comment