Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One night on Mars

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: One night on Mars

Chique...je hebt er wat voor over gehad...
    Mooi gebracht, tentje verzinkt in 't niets...dit is duidelijk...

mvg,

Roland

Comment

Een specialleke qua sfeer en uitzicht en een mooie herinnering aan je tocht
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Sterke plaat, die nog sterker wordt door jouw verhaal !
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Prachtige plaats en dito plaat

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
            Very nice sir! Een samenvoeging van meerdere opnames voor échte startrails had ook mooi geweest.
            Ik volg Arkas in de commentaar.

Het spijtige is dat je aan de linkerzijde reeds sterrensporen ziet maar aan de rechterzijde nog niet. Persoonlijk vind ik dit toch een beetje storend. Misschien de volgende keer erop letten naar welke windrichting je je breedhoek richt

Desalniettemin ademt je werk bakken atmosfeer uit
            :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

ca 450 keer bekeken en zo weing reakties van een tochwel zéér knap shot
              Hier werd tenminste zeer goed nagedacht om zoiets te brengen...
              Enfin, tenminste mijn persoonlijk idee...

groeten,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
                Het spijtige is dat je aan de linkerzijde reeds sterrensporen ziet maar aan de rechterzijde nog niet. Persoonlijk vind ik dit toch een beetje storend. Misschien de volgende keer erop letten naar welke windrichting je je breedhoek richt
                Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                Hier werd tenminste zeer goed nagedacht om zoiets te brengen...
                Het is niet dat ik zooo hard over de foto had nagedacht, als blijkt dat ik in de verkeerde windrichting een foto heb gemaakt!
                Anders had er dan wel een heel ander 'landschap' op foto staan, deze was voor mij esthetisch gezien het mooiste, ongeacht de windrichting .

Neen maar ik begrijp jullie wel wat, ik had liever zonder trails gezien denk ik. Maar ben geen fan van een te hoge ISO.

Ik heb nu wel spijt dat ik niet meer nachtfoto's heb van daar. Was echt een supergroot potentieel voor prachtige foto's op iets lager gelegen plekken.
                Maar ja na zo'n trip durf je ook al wel eens gewoon te willen slapen .
                De weg omlaag zou ook veel te gevaarlijk zijn geweest in het donker.
                In Europa zouden ze al lang overal een hoog hek op 10km afstand hebben gezet omdat het zo gevaarlijk is .

Bedankt nog voor de leuke reacties

Comment

Je tentje lijkt wel heel klein daar....heel mooi....ook die sterrenhemel!!
                  Knap!!
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

ik ben heel sterk onder de indruk ,die kleine minpuntjes in de foto ,daar heb ik geen last van ik vind het zo al top ,het filmpje vind ik super ,het doet je verlangen om zoiets zelf mee te maken ,het is dan ook zeer prachtig gemaakt zeker door het rustig filmen met zeer trage bewegingen ,die muziek maakt het helemaal af ,het past prachtig in de sfeer .
                    van mij een dikke proficiat daarvoor
                    als je ooit iemand nodig hebt om je valies ,t'zal wel een rugzak zijn denk ik ,ik wil hem nog dragen voor jou in ruil voor zo een avontuur

Comment

Working...
                    X