nog eens in mijn archief van 2009 gedoken toen het toch iets beter weer was, met dit snert weer gewoon geen buiten komen aan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Andalusië - Embalsa de San Clemente
Collapse
X
-
Andalusië - Embalsa de San Clemente
nog eens in mijn archief van 2009 gedoken toen het toch iets beter weer was, met dit snert weer gewoon geen buiten komen aan
-
-
Re: Andalusië - Embalsa de San Clemente
Hele mooi, qua kleur en compo
Wel jammer dat die brug of wat het ook moge zijn, net samenvalt met de oever ginder achter...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtWel jammer dat die brug of wat het ook moge zijn, net samenvalt met de oever ginder achter...
had deze opmerking ergens wel verwacht
maar vond het toch de moeite om hem in te zenden qua kleur en zicht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHele mooi, qua kleur en compo
Wel jammer dat die brug of wat het ook moge zijn, net samenvalt met de oever ginder achter...
Toch wel mooi hoor....de kleuren, de lucht en comp.!
Gr Pascale
Comment
-
Goeie verhouding lucht-voorgrond en mooie zomerse kleuren.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
De bergen komen net onder de brug uit wat ik jammer vind.
Dat oranje boeitje zou ik wegdoen..Het was zeker niet mogelijk een hoger standpunt in te nemen waardoor je het meer Gilleppe achtige foto krijgt die hier op BD menig maal verschenen zijn...?
Verder heb je hier mooie kleuren..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDe bergen komen net onder de brug uit wat ik jammer vind.Het was zeker niet mogelijk een hoger standpunt in te nemen waardoor je het meer Gilleppe achtige foto krijgt die hier op BD menig maal verschenen zijn...?
Verder heb je hier mooie kleuren..
volgende keer zal ik een laddertje meenemen, als het nog in het koffer kan met al die bagage
iedereen bedankt vr de reacties
Comment
-
De kleuren vind ik heel mooi. Ze zorgen echt voor een zomerse warme sfeer in de foto. De compo in gezien de mogelijkheden die je had toch goed hoor
Comment
Comment