Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bride's veil

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bride's veil

Bedankt voor de reacties en de verschillende meningen.
    Ik heb ondertussen een andere versie met "meer visie" gepost : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ii-347690.html

Eerlijk gezegd wou ik nog meer in detail gaan, zodat ook de begroeiing links en rechts niet te zien waren, maar
    1) ik schoot te kort met mijn 200mm
    2) na croppen verloor ik toch te veel van de waterval, dus heb het dan toch maar zo gelaten.

Hey Bruno, bedankt voor de comment ook
    Nog méér lef ? Weet jij wat ik moeten doen heb om dit zo in beeld te brengen ?
    Wat bedoel je precies ?
    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    ...Maar heb eens lef!
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Bedankt voor de reacties en de verschillende meningen.
      Ik heb ondertussen een andere versie met "meer visie" gepost : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ii-347690.html

Eerlijk gezegd wou ik nog meer in detail gaan, zodat ook de begroeiing links en rechts niet te zien waren, maar
      1) ik schoot te kort met mijn 200mm
      2) na croppen verloor ik toch te veel van de waterval, dus heb het dan toch maar zo gelaten.

Hey Bruno, bedankt voor de comment ook
      Nog méér lef ? Weet jij wat ik moeten doen heb om dit zo in beeld te brengen ?
      Wat bedoel je precies ?
      Hehehe...

Wat ik bedoel is: ik volg heel graag je landschapsfotografie. Je foto's zijn pareltjes en heb ik er eigenlijk altijd een 'wauw'-gevoel bij. De Matt Lauder van dit forum Bij veel foto's heb ik het idee: dit kan zo National Geographic magazine in!

Maar... soms heb ik het gevoel: ik wil eens verrast worden door een foto van je. Eens een andere kant van je zien. En ik zeg dit met alle respect voor je werk, want ik ben fan!
      Je hebt alles in je om dat te doen. Maar ik krijg de indruk dat je op 'safe' speelt.
      Ik weet dat ik hier "nogal lef heb" om dit zomaar te durven zeggen, maar het is net omdat ik fan ben van je werk!

Vergelijk het met je favourite muziekband. Je hoort hun eerste cd en je bent er volledig weg van! Een stijl, een timbre, een stem, een intensiteit waar je zo weg van bent. En die stijl en kwaliteit blijven ze op de 2e en zelfs een 3e cd handhaven. Maar op een 4e cd wil je wel eens dat beetje "peper in 't gat" horen... Je blijft de band goed vinden, no matter what,... Maar toch wil je eens dat stukje experiment, frivoliteit, intensiteit terug ervaren waardoor je fan geworden bent.

Nogmaals, Danny, ik ben en blijf fan van je werk en net daarom de boude uitspraak "heb eens lef"... een uitnodiging
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Hey Vinny,
        Wow, bedankt voor de complimenten hoor ! Een heel Keukenhof naar mijn hoofd. Om bij te worden...

Ah, het is me nu wel duidelijk wat je bedoelt. Zoiets, als "Wie heb ik aan de lijn" ?

Weet je, ik noem me zelf een technisch fotograaf, eerder dan een artistiek.
        Ik moet het hebben van de scherpte, de goede belichting, en de naadloze afwerking (vooral blending).
        Uiteraard zorg ik zoveel mogelijk voor een spannende, en afwisselende compositie, maar bij landschap doe je niet altijd wat je wil (zoals bij modellen bvb, waar ik uiteraard niks verkeerd mee bedoel).
        De natuur is er, het licht en de omstandigheden ook. Soms zijn plekken heel (of te) moeilijk bereikbaar, om net te doen wat je in gedachten had.

Maar alvast bedankt voor jouw tip, zal er zeker rekening mee houden, en hoop er alleen maar beter door te worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Hehehe...

Wat ik bedoel is: ik volg heel graag je landschapsfotografie. Je foto's zijn pareltjes en heb ik er eigenlijk altijd een 'wauw'-gevoel bij. De Matt Lauder van dit forum Bij veel foto's heb ik het idee: dit kan zo National Geographic magazine in!

Maar... soms heb ik het gevoel: ik wil eens verrast worden door een foto van je. Eens een andere kant van je zien. En ik zeg dit met alle respect voor je werk, want ik ben fan!
        Je hebt alles in je om dat te doen. Maar ik krijg de indruk dat je op 'safe' speelt.
        Ik weet dat ik hier "nogal lef heb" om dit zomaar te durven zeggen, maar het is net omdat ik fan ben van je werk!

Vergelijk het met je favourite muziekband. Je hoort hun eerste cd en je bent er volledig weg van! Een stijl, een timbre, een stem, een intensiteit waar je zo weg van bent. En die stijl en kwaliteit blijven ze op de 2e en zelfs een 3e cd handhaven. Maar op een 4e cd wil je wel eens dat beetje "peper in 't gat" horen... Je blijft de band goed vinden, no matter what,... Maar toch wil je eens dat stukje experiment, frivoliteit, intensiteit terug ervaren waardoor je fan geworden bent.

Nogmaals, Danny, ik ben en blijf fan van je werk en net daarom de boude uitspraak "heb eens lef"... een uitnodiging
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Working...
        X