Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer een mooie, al mis ik een beetje de magie van de eerste twee, maar daar heb je ons dan wel mee verwend hé.
Een heel knappe reeks die je hier neerzet
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Prachtige foto, alhoewel ik de " grote ster " er zou aflaten.
Trekt te veel de aandacht. Is voor mij geen meerwaarde, integendeel.
Zonder is veel soberder, subtieler.
Maar smaken, ja.......
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Ook wat twijfels rond de ster.... Diafragma 10, en zoveel stralen rond de ster lijken wat vreemd om natuurlijk te zijn, maar als je zegt dat ze niet geshopt is, dan geloof ik dit graag.
Bedankt voor de comments. Even het origineel bijgeplaatst. Door het oplichten en aanpassen kleursaturatie van de foto is het stereffect misschien meer tot uiting gekomen, maar aan 'de ster' op zich werd niets veranderd.
Comment