Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi in beeld gebracht.
Eén van de mooiste pano's die ik al gezien heb hier
In de grote versie zie je nog beter het lijnenspel van de verschillende laagjes sneeuw.
Topwerk
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
zo dik zeg
een zeer mooie foto patrick
maar die zooooo dikke sneeuw bezorgd ons hier nu wel natte voetjes
de maas is zich een andere weg aan het zoeken
gelukkig zit ik er hier net ver genoeg van af
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Zeer mooi!!
Waar ik persoonlijk nog meer van zou houden is de plaat zo te knippen (desnoods wat wegclonen in PS) dat er geen boompje meer te zien is. Je krijgt dan werkelijk een heerlijk abstracte plaat die supergroot aan de muur kan! Maar ja, dat is natuurlijk een kwestie van smaak...
Comment