...met wat glow deze sfeer proberen te versterken..Of wel hou je er van of wel niet..Kwestie van smaak.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glowing evening
Collapse
X
-
-
Re: Glowing evening
Hmmmm.....ik weet het niet....aan de ene kant vind ik de kleuren lekker warm en geeft het je foto een warm sfeertje.....maar aan de andere kant vind ik de voorgrond teveel gesoft en de zon een beetje te fel.
Maar toch zie ik die graag.....de warmte die het uitstraalt....de kleuren op de sneeuw en het mistig sfeertje.
Gr Pascale
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtHmmmm.....ik weet het niet....aan de ene kant vind ik de kleuren lekker warm en geeft het je foto een warm sfeertje.....maar aan de andere kant vind ik de voorgrond teveel gesoft en de zon een beetje te fel.
Maar toch zie ik die graag.....de warmte die het uitstraalt....de kleuren op de sneeuw en het mistig sfeertje.
Gr Pascale
Comment
-
Het is een specialeke dat qua sfeer zeker meer dan zijn mannetje staat. Het lijkt een beeld uit een droom met dat glow-effect.
Eigenlijk niet echt mijn ding maar het kan wel eens als afwisseling
Comment
-
-
Ben al zo geen fan van glow-toestanden en hier vergroot het misschien bij nader toezien het onscherpte-gevoel.
Mijn eerste indruk was wel vrij goed goed en toen dacht ik vooral jammer dat je zonnetje helemaal uitgebrand is ..., ik weet het, dat is dansen op een slappe koord hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik ben een aantal keren terug opnieuw komen kijken, ik twijfelde...
misschien toch iets te voor mij.
Comment
-
Niet echt mijn ding, die effecten...
Misschien zou ik het beter vinden mocht die onscherpte op de voorgrond minder opvallend zijn ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtNiet echt mijn ding, die effecten...
Misschien zou ik het beter vinden mocht die onscherpte op de voorgrond minder opvallend zijn ?
Bedankt iedereen voor de reacties.
Comment
-
Special effects, nabewerking ... misschien denken we daar veel te veel over na als we een beeld bekijken. Het wordt bijna telkens een "studie-object".
Mijn eerste reactie bij het zien van de foto was in ieder geval positief
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
Comment