Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is inderdaad een "lullig" boomke. Zal het wegpoetsen, maar ga hiervoor geen update plaatsen. Bedankt voor de hint.
Doe de groeten aan jouw madam, en zeg dat ik terecht ben
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
..dat beloofd..Ik zei gisteren nog tegen Miss Spikke...Den Dama is zeker stilgevallen?
Waarop zij promt zei.."Die is weer foetsie"...
tja een mens met geen zittend gat zoals jij das te verwachten hé?
Deze plaat vind ik goed en beter dan je tweede.
Mooie diepte en compo.
Ik zou wel dat armzalig boomke daarginds in de verte wel wegtoveren..Lijkt wel een ketser van een brush..
Ben eens benieuwd naar de reeks...en dat beloofd.
Bedoel je de 2010 van de copyright ? Deze is nog in 2010 genomen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heb 8d met eigen wagen rondgetrokken.
Aangekomen in de sneeuw, de dag nadien was bijna alles weg, maandag terug vertrokken met sneeuw. Wegen waren perfect berijdbaar, en ze lijken daar ook goed uitgerust om de sneeuw aan te pakken (strooiwagens, sneeuwruimers...).
De dagen zijn wel heel kort. Zon kwam in theorie op om 0845, en ging onder om 1545.
Aangezien je steeds omringd bent met bergen of eilanden met bergen, en het vaak bewolkt of mistig was, was het pas "klaar" rond 10u; rond 15u begon het al weer te schemeren.
Comment