Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het iets te weinig te zien, ik had liever ietsje verder kunnen zien, bvb nog boompjes wat verder. Aan de andere kant weerspiegelt het wel mooi hoe het eruit zag op dat moment, dus op dat vlak goed gedaan
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
'k Heb hetzelf nog niet geprobeerd, maar wat zou het geven als er bovenaan een stukje afviel....of meer pano ...
Ik heb het eens in pano gezet (gewoon gescrolled zodat er een deel van de foto wegviel), zo vind ik het zelf een pak beter, dan heb je niet zo'n groot leeg wit vlak vanboven
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Ik heb het eens in pano gezet (gewoon gescrolled zodat er een deel van de foto wegviel), zo vind ik het zelf een pak beter, dan heb je niet zo'n groot leeg wit vlak vanboven
Ik vind al dat wit wel mooi. Dat beetje dat er maar te zien is, heeft me dan ook heel veel
te vertellen. Het spreekt me dus aan met de honingkleurige stem van de poëet.
Hetgeen ik daar zag was ook minimalistisch, bijna niks.
Wat zichtbaar is op de foto is nog een beetje 'doorgedrukt'.
Indien ik hier een pano-formaat van maak, met minder ijle lucht,
dan geeft de foto niet meer weer wat ik daar zag: bijna niks.
Lut als ik eerlijk mag zijn vind ik dit te minimalistisch.
Te weinig en te veel samen op 1 opname.
dit is persoonlijk smaak.
Wellicht een paar tips van mijn voorgangers zou verbetering brengen denk ik...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment