Na een week van grijs en sober weer deze morgen toch een opening...eindelijk
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op den dijk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Op den dijk
Het doet deugd om nog eens het zonnetje te zien en jullie hebben er dan ook nog altijd de sneeuw bij. Hier is die al een tijdje volledig verdwenen.
Knappe compo en mooie lucht met zachte kleurtjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHet doet deugd om nog eens het zonnetje te zien en jullie hebben er dan ook nog altijd de sneeuw bij. Hier is die al een tijdje volledig verdwenen.
Knappe compo en mooie lucht met zachte kleurtjes
mee eens
hier ook alles weg, ne vieze boel nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtmee eens
hier ook alles weg, ne vieze boel nu
Rustgevend plaatje
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Mooi rustgevend plaatje
Comment
-
-
Alles zit hier weer perfect, compo, scherpte en wat een mooie kleuren
Jean- Louis 'k heb me al suf gepeinsd wààr je die foto genomen hebt, de dijk in Testelt ?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtAlles zit hier weer perfect, compo, scherpte en wat een mooie kleuren
Jean- Louis 'k heb me al suf gepeinsd wààr je die foto genomen hebt, de dijk in Testelt ?
Schulensmeer ligt links, denk ik voor 99,9%Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtAlles zit hier weer perfect, compo, scherpte en wat een mooie kleuren
Jean- Louis 'k heb me al suf gepeinsd wààr je die foto genomen hebt, de dijk in Testelt ?Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtVind ik ook.
Schulensmeer ligt links, denk ik voor 99,9%
Iedereen bedankt voor de reakties
Comment
Comment