Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
das een hele mooie Jacky
Knap hoe de weg de bocht van het water volgt
ook mijn gedacht een heel mooi plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Op ongeveer 1 km van mijn huis, de steenweg tussen Zichem en Averbode, daar een zijwegeltje in, eigenlijk zit je daar in een gedeelte van 't Zichems broek.
Mijn lievelingsstekje in de winter, eigenlijk is dit 'huisje' niet bewoond, het wordt meer gebruikt als een soort schuur. Deze keer stond de poort van de omheining open en heb ik kans gezien om naast de Leidse gracht ook nog opnames te maken, mijn dag kon niet meer stuk
bedankt,
toch plezant om zo iets in de buurt te hebben, is ietsje te ver om effe te passeren
zo hebben we ieders ons mooie plekjes vr foto's
Comment