Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glenbrittle ( Schotland)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Glenbrittle ( Schotland)

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    vind ik ook niet erg, als het maar niet opvalt vanop een kilometer afstand.

ik vind dit dus een goede en natuurlijk uitziende foto
    Ga ik niet mee akkoord. Bij de eerste aanblik (zonder het tekstje te lezen) zag ik al dat aan deze foto behoorlijk gesleuteld werd. Ik kan niet volgen als men zegt dat dit "natuurlijk" oogt. Verre van zelfs. Maar misschien zijn we al zo gewend aan de pareltjes van landschapsfotografie dat we deze 'natuurlijk' gaan vinden.

Maar het mooi vinden... dat is 'natuurlijk' een heel andere zaak. En aan deze kant van de zaak zeg ik: mooi eindresultaat! Maar natuurlijk ogend vind ik het zeker niet
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Als van oudst
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Ik kan niet volgen als men zegt dat dit "natuurlijk" oogt. Verre van zelfs
        Wat precies vind je zo onnatuurlijk ogen aan dit beeld? Kwestie van iets te willen bijleren hoor!
        Groeten!

500px / Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Ga ik niet mee akkoord. Bij de eerste aanblik (zonder het tekstje te lezen) zag ik al dat aan deze foto behoorlijk gesleuteld werd. Ik kan niet volgen als men zegt dat dit "natuurlijk" oogt. Verre van zelfs. Maar misschien zijn we al zo gewend aan de pareltjes van landschapsfotografie dat we deze 'natuurlijk' gaan vinden.

Maar het mooi vinden... dat is 'natuurlijk' een heel andere zaak. En aan deze kant van de zaak zeg ik: mooi eindresultaat! Maar natuurlijk ogend vind ik het zeker niet
          Ik ga volledig akkoord met je reactie dat de foto niet natuurlijk oogt hoor....de omgeving in het echt was echter zo saai en kleurloos dat ik bewust overdreven heb met nabewerken. Ik heb daarom ook direct vermeld bij de plaatsing dat er flink aan geschopt is. Hier één van de beide originelen die ik gebruikt heb ...zo kan je nog beter zien wat er allemaal aan veranderd is. Indien de lokatie tijdens het maken van deze opname er beter had uitgezien was er waarschijnlijk helemaal geen noodzaak om photoshop te gebruiken.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
            Bij deze ook voor jou en je familie mijn beste wensen hoor, en de foto is ,niet ondanks maar dankszij het vele shopwerk top
            Zo denk ik er ook over
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

Comment

Prachtige poster
              Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                Wat precies vind je zo onnatuurlijk ogen aan dit beeld? Kwestie van iets te willen bijleren hoor!
                Wat mij direkt in het oog sprong was de belichting van het middenveld tegenover de belichting van de voorgrond en dit gecombineerd met het donkere wolkendek.
                Vooral het kleurengebruik tegenover de algemene belichting oogt "onnatuurlijk"

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                Ik ga volledig akkoord met je reactie dat de foto niet natuurlijk oogt hoor....de omgeving in het echt was echter zo saai en kleurloos dat ik bewust overdreven heb met nabewerken. Ik heb daarom ook direct vermeld bij de plaatsing dat er flink aan geschopt is. Hier één van de beide originelen die ik gebruikt heb ...zo kan je nog beter zien wat er allemaal aan veranderd is. Indien de lokatie tijdens het maken van deze opname er beter had uitgezien was er waarschijnlijk helemaal geen noodzaak om photoshop te gebruiken.
                Het is absoluut niet de bedoeling om de commentaar van mijn kant als zijnde "negatief" te laten overkomen, want ik ben zeker positief gestemd over deze foto. U hebt ook duidelijk aangegeven dat u de foto serieus onder handen genomen hebt.
                Zelfs zonder deze vermelding zou mijn enige commentaar zijn: "knap werk "

Er is een nuance-verschil tussen: "ik vind dit mooi" en "dit vind ik een natuurlijk uitziende foto". Dus eigenlijk mijn kant van de mening staat haaks op wat andere bestempelen als "natuurlijk mooi".

Nogmaals, dit betekent aan geen kanten dat ik deze foto niet knap zou vinden; in tegendeel zelfs!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Van hier uit ook onze beste wensen voor 2011 !

Het is weer typisch jouw stijl...knappe plaat met erg mooie kleursettings
                  Mooi werk Peter

mvg,

Roland

Comment

Prachtige kleuren! Heel mooie foto vind ik, dat contrast tussen de kleurrijke stenen tov de dreigende hemel!
                    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Is een mooie.
                      Grtjs

Comment

Prachtige locatie, sterke compositie... Prachtige foto!
                        Canon EOS 500D, glas & licht

Comment

Ik vind het alvast een knap staaltje van nabewerking! Prachtig Heel erg leerrijk om ook het verhaal achter de totstandkoming van dit beeld te lezen. Dank u voor deze informatie en ook voor u een prachtig en fotorijk nieuw jaar gewenst!
                          Panasonic Lumix DMC-FZ10, Chajka-II, Nikon D300s

Comment

Working...
                          X