Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sluit mij aan bij de voorgangers qua compo en WB.
Maar qua scherpte is het niet 100%. Mij lijkt 1/8s wat te weinig (uit de hand) tenzij er bij het verkleinen iets is misgelopen.
Trouwens op jouw web-site staan prachtige landschapsfoto's
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Sluit mij aan bij de voorgangers qua compo en WB.
Maar qua scherpte is het niet 100%. Mij lijkt 1/8s wat te weinig (uit de hand) tenzij er bij het verkleinen iets is misgelopen.
Trouwens op jouw web-site staan prachtige landschapsfoto's
mvg
Marc
'k Versta 'de hint'
'k Ben er een beetje 'uit' uit de landschapsfoto's, sinds ik de macromicrobe te pakken heb
'Het vuur' voor landschapsfoto's is ...beetje erg uitgedoofd
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Heela Jacky, in mijn hof wandelen, rechts van den Nete achter die bomen woon ik.
Mijn naam is " Prins Rosse De Merode"
Mooie foto.
Is dat zo ?
Dan heb ik al véél in 'jouw hof' gezeten afgelopen zomer, kijk maar eens bij Macro & Close Up waarom...bofkont...in zo'n mooie omgeving wonen
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Ze hebben beiden een stok en elkaar om op te leunen, bovendien een fantastisch landschap
om in rond te kuieren. Oud worden hoeft niet per se een drama te zijn, denk ik dan maar.
Maar ja, ik denk zo veel. Ik denk dat ik te lang heb geleefd in dat wilde struikgewas tussen
mijn oren. Mooi hoor.
Comment