Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
..waarom een Engelse titel deze keer? Deze man is een Amerikaan en op bezoek bij de familie in Zonhoven.Ik vroeg of ik een foto mocht nemen en gaf hem een kaartje met een verwijzing naar dit draadje...op BD. Als geheugensteuntje deze titel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi van sfeer en van licht... ook al heeft Frank De Boosere, of hoe noemt die pruik,
zo pas gezegd dat we beter kunnen binnenblijven. Maar dat heeft die Amerikaanse
meneer en zijn kindje natuurlijk niet verstaan. En fotografen? Die laten zich natuurlijk
niet door zo'n pruik uit het veld slaan.
Een mooi sfeervol beeld met heel mooi licht.
Hoewel ik de voorkeur geef aan landschappen zonder mensen erin kunnen ze soms toch wel iets toevoegen aan de sfeer van de foto.
Knap werk
Mooi van sfeer en van licht... ook al heeft Frank De Boosere
, of hoe noemt die pruik,
zo pas gezegd dat we beter kunnen binnenblijven. Maar dat heeft die Amerikaanse
meneer en zijn kindje natuurlijk niet verstaan. En fotografen? Die laten zich natuurlijk
niet door zo'n pruik uit het veld slaan.
Die gaan net naar buiten als alle normale mensen binnen blijven
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Vind de kleuren en het licht mooi, maar vind dat de mensen iets te centraal in beeld lopen.
...ja, 't is waar...maar hier stoort het niet vind ik...vraag me niet waarom hoor, misschien omdat ze verhoudingsgewijs vrij klein weergegeven worden waardoor ze niet het hoofdonderwerp kunnen/zijn...niet ?
...ja, 't is waar...maar hier stoort het niet vind ik...vraag me niet waarom hoor, misschien omdat ze verhoudingsgewijs vrij klein weergegeven worden waardoor ze niet het hoofdonderwerp kunnen/zijn...niet ?
Jean Louis das precies wat ik bedoel..
Ik heb nog andere opnames waar ze wel redelijk op de voorgrond staan maar ik heb gewoon deze genomen doordat zij mede de diepte voor een deel bepalen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
ben wat verrast dat dit een plaat is van jou.
Ik ben meer fellere en frisse kleuren van je gewoon.
Compositie is mooi maar qua kleur lijkt dit mij op een onbewerkte raw foto .
ben wat verrast dat dit een plaat is van jou.
Ik ben meer fellere en frisse kleuren van je gewoon.
Compositie is mooi maar qua kleur lijkt dit mij op een onbewerkte raw foto .
Toch niet hoor Devid..Ik heb de kleuren opgetrokken hier en daar en heb wat aan de schaduw en hooglichten gewerkt.Verder is er niets aan veranderd.
Ik wou al niet te fel gaan met de kleuren omdat dan het evenwicht weg zou zijn..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment