Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sneeuw aan de Hoëgne
Collapse
X
-
-
-
Re: Sneeuw aan de Hoëgne
Heel mooi en belichting / HDR perfect uitgevoerd !
Jammer dat er van de "Hoëgne" niet veel te merken is...
Comment
-
@Dama: is geen HDR. Zelfs geen blending van meerdere foto's. Wel in PS de schaduwen beneden een beetje opgetrokken. Voor de rest letten op je belichting en het histogram. Klassieke dingetjes eigenlijk.
Ja, van de Hoëgne was niet veel meer te zien. ik durfde niet te kort te komen omdat ik weet dat ze breder is. Maar door de 30 à 50cm sneeuw zie je niet wat er zich daaronder bevindt.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Perfecte reclame voor de SD daar in een dag of tien
Comment
-
De foto is aan die Pont de Centenaire gemaakt.
WAARSCHUWING SD-dag 27/12
Ik ben dus aan de Pont de Centenaire geweest.
Die steile helling net voorbij de brug (Devant Chéneu) is nu NIET te doen met dit weer. Ook niet echt met winterbanden. Beneden is er ook GEEN parking meer omdat een sneeuwruimer de sneeuw daar opgehoogd heeft.
Ik heb mijn wagen aan de Café de la Station (vlakbij het kerkje) geplaatst en te voet via de oude spoorwegbedding gewandeld tot aan het bewust brugje. Dat is dan een kilometer meer wandelen maar dat had ik er wel voor over.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Ik was van plan vandaag tot daar te rijden, maar door voorspellingen met veel sneeuwval heb ik het maar zo gelaten... Zal voor na nieuwjaar zijn...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht@Dama: is geen HDR. Zelfs geen blending van meerdere foto's. Wel in PS de schaduwen beneden een beetje opgetrokken. Voor de rest letten op je belichting en het histogram. Klassieke dingetjes eigenlijk.
Ja, van de Hoëgne was niet veel meer te zien. ik durfde niet te kort te komen omdat ik weet dat ze breder is. Maar door de 30 à 50cm sneeuw zie je niet wat er zich daaronder bevindt.
Comment
Comment