Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(al eens aan een filtertje gedacht, vind het zonnetje zo net wat te fel.)
Het was de bedoeling om net als bij "winters heuvelland" te kijken hoe ver ik kon gaan om de foto met één belichting te maken om eens geen hdr-software of layer-blending te moeten gebruiken. De foto is op een paar kleine aanpassingen na bijna als het origineel uit de camera.
Welke filter bedoel je bouk? Een ND-grad filter of iets anders?
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het was de bedoeling om net als bij "winters heuvelland" te kijken hoe ver ik kon gaan om de foto met één belichting te maken om eens geen hdr-software of layer-blending te moeten gebruiken. De foto is op een paar kleine aanpassingen na bijna als het origineel uit de camera.
Welke filter bedoel je bouk? Een ND-grad filter of iets anders?
Een ND grad filter van 4 stops lijkt me hier genoeg ja...
Enne...Nagenoeg zo uit de camera vind ik prachtig gedaan.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dat zonnetje lonkt, knipoogt naar me. Ik heb zin om mijn handen diep in mijn broekzakken
te steken en hinkepinkend op weg te gaan. Ondanks winter een zonnig gevoel. Dank je.
Ik vind de zon nog binnen de perken, als je met een ND filter werkt ( gradueel of andere )
zal je de mooie tekening die er in de boom nog is verliezen ( zoals Dama al aanhaalde )...nee hoor, prima zo
Comment