Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Coup de Sabre

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Le Coup de Sabre

Knap beeld dat je ons hier laat zien, k zie de scheefgezakte pannenkoeken ook
    Zie ik het goed dat hier afgebakende velden zijn, niet te geloven in zo'n onherbergzaam gebied.
    grtjes, fabke
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

de update is voor mij een stuk beter ,oogt warmer ,die lucht vind ik juist passend bij die foto ,dat beetje groen vind ik ook mooi meegenomen om wat extra leven in de foto te steken

Comment

knap gedaan, deze ingesneden meander met het groen in/langs het rivierbed, de lagen in de zandsteen laten het landschap golven, lucht: voor mij hier onbelangrijk, wel rustig zo.

Zo'n foto vraagt eigenlijk een heel groot formaat ...

Comment

voor mij de update, inderdaad beter met het contrast, voor de rest is het allemaal al gezegd
          groetjes Ingrid

Comment

Bedankt voor de reacties, iedereen !

Fena,
            Dit is inderdaad typisch voor Zuid-Marokko... Enorme oppervlaktes dor, droog, stenen, rotsen, niks... Maar langs de rivierbeddingen zie je dan de "oases" opduiken. Ze noemen ze daar "Jardins", tuinen.
            Met behulp van vernufte irrigatie methoden, verdelen en benutten ze elke druppel water...

Speciaal voor jou, heb ik ook een grotere versie beschikbaar gesteld : klik
            Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
            knap gedaan, deze ingesneden meander met het groen in/langs het rivierbed, de lagen in de zandsteen laten het landschap golven, lucht: voor mij hier onbelangrijk, wel rustig zo.

Zo'n foto vraagt eigenlijk een heel groot formaat ...
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Working...
            X