Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Le Coup de Sabre
Collapse
X
-
-
-
Re: Le Coup de Sabre
Ziet er ontzettend onherbergzaam uit.
groeten,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
-
Heel mooi en niet evident om boeiend in beeld te brengen waarschijnlijk.
Je slaagt er hier zeker in, alleen jammer dat de lucht niet meezat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHeel mooi en niet evident om boeiend in beeld te brengen waarschijnlijk.
Je slaagt er hier zeker in, alleen jammer dat de lucht niet meezat...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Knap gedaan.
Ik vind juist dat de lucht hier op deze foto een meerwaarde is. Een blauwe lucht zou mijn inziens het zachte verloop in de foto verstoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtZiet er ontzettend onherbergzaam uit.
Mooi vind ik dit niet echt, wel een heel goed beeld van een gril van de natuurbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen !
Ik geef toe dat hij hier wat uit de toon valt, maar wou dit prachtig natuurfenomeen toch met jullie delen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk geef toe dat hij hier wat uit de toon valt, maar wou dit prachtig natuurfenomeen toch met jullie delen.
Comment
-
Bedankt voor de hint !
Heb er nog wat een gesleuteld.
Vooral achteraan is het verschil goed zichtbaar.
Zie update...
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht(misschien iets te verbeteren met wat meer lokaal contrast toe te passen op de gehele foto ?Last edited by Dama; 19 december 2010, 10:29.
Comment
-
Ja...een speciaal fenomeen....maar wel mooi in beeld gebracht!
De lucht....ik weet het niet....was het blauw geweest had die waarschijnlijk niet zo mooi geweest...dus ik vind dat die lucht hier wel meevalt!
Gr Pascale
Comment
Comment