Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooi beeld
Waarschijnlijk wilde je het vierkante formaat behouden... indien niet, dan zou ik er stuk van de bovenkant afsnijden... indien wel, dan is hij goed zoals hij is
Een heel mooie weerspiegeling trouwens
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Volg Mortierke, maar ik vrees dat je dan een beetje teveel water gaat krijgen, en dat moet je behouden omwille van de mooie weerspiegeling.
Misschien toch best vierkant behouden.
Groetjes
mooi shot, al mag er van mij boven en onder even ruimte zitten tussen de weespiegeling en de reële boomtoppen.
kort samen gevat..........horizon in het midden.
grt,bouk.
De weerspiegeling vind ik schitterend en ik denk dat mijn aandacht daar beter vastgehouden wordt als er bovenaan gecropt wordt tot net boven de iele twijgjes ...
sorry bouk, dan ligt voor mij de horizon net een ietsepietseke hoger
Hele mooie locatie om met een bootje over het water te glijden, dwars door de prachtige
weerspiegeling. Maar mijn boot mag alleen in het woelig water van mijn badkuip. Heel
mooi en dromerig.
Comment