Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi van kleur(en), compo, scherpte. De helling zal inderdaad wel natuurlijk zijn, want de kerk staat mooi recht. Als je hier de horizon rechttrekt zal de kerk omvallen . Misschien zoals Bouk zegt een ietsje wolken eraf bovenaan tot net waar de donkere strook wolken begint.
Groetjes
De kerk staat recht dus het is de natuurlijk helling.
Vin de lucht zeer mooi maar een beetje te veel in contrast met de weinige voorgrond..
Goede sfeer opname.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi van kleur(en), compo, scherpte. De helling zal inderdaad wel natuurlijk zijn, want de kerk staat mooi recht. Als je hier de horizon rechttrekt zal de kerk omvallen . Misschien zoals Bouk zegt een ietsje wolken eraf bovenaan tot net waar de donkere strook wolken begint.
Groetjes
Volledig akkoord Behalve...'k hou nogal van de 'klassieke' formaten, 'k zou 'm laten zoals hij is
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Frans blijf er maar af ik vind hem mooi zoals hij is ,het weidse gevoel zou verloren gaan volgens mij ,ik vind het juist dit ,die de foto mooi maakt ,de overgang van die grijze lucht naar de mooie warme kleuren van de zonsondergang ,knappe foto
Comment