Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Misschien had ik die loopstrook langs die wilgen wel weg gepoetst waardoor die nog nadrukkelijker in de kijker komen te staan..Nu heb je in het veld bijna diagonale lijnen lopen die mooi de diepte aangeven en een beetje gebroken worden door de loopstrook..
Misschien een tip maar je ziet maar ok?..
Pascal, je kan wel gelijk hebben wat betreft het lijnenspel....maar ik heb echt geen zin om die loopstrook weg te poetsen.
ik laat het gewoon zoals het in werkelijkheid was /is.
Hey Pascale,
ik weet hoe je erover denkt. En jij weet hoe ik er over denk...
In ieder geval, bij zo'n pal tegenlichtopname en met zo'n details in de achterzijde van die knotwilg, kan er niet anders dan sprake zijn van HDR...
Ik weet dat je de term HDR linkt aan complexe toestanden, en meerdere belichtingen, enz... maar in dit geval het oplichten van die boomstam is evengoed een HDR-bewerking, wat je hier heel goed gedaan hebt
Comment