Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zolang er geen nieuwe sneeuw valt blijf ik bij de herstkleuren van een goeie maand geleden. Er was bij mijn vorige plaatsingen nogal een voorkeur voor het 'huisje', daarom probeer ik hier nogmaals een huisje.
Een mooie plaat die zeer natuurlijk oogt.
1 klein zaakje is de ruis hier en daar in de lucht die je nog kan wegwerken..en zeker boven het huisje waar je het duidelijk kan zien ...op mijn scherm toch.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Een mooie plaat die zeer natuurlijk oogt.
1 klein zaakje is de ruis hier en daar in de lucht die je nog kan wegwerken..en zeker boven het huisje waar je het duidelijk kan zien ...op mijn scherm toch.
Was mij niet opgevallen, maar nu je het zegt.... Raar hé met iso 200 .
Groetjes
Ik zie dat je belicht hebt met -1, wat veel lijkt voor voor die scene. Heb je achteraf de belichting te veel moeten optrekken ? Shadows optrekken veroorzaakt vaak ook ruis...
Ik zie dat je belicht hebt met -1, wat veel lijkt voor voor die scene. Heb je achteraf de belichting te veel moeten optrekken ? Shadows optrekken veroorzaakt vaak ook ruis...
Ik dacht er eens de originele versie naast of onder te plaatsen maar ik heb ze helaas niet bewaard. Kan dus niet (meer) op je vraag antwoorden. Alles dubbel bewaren..... die plaats hé.
Groetjes
Comment