Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zal het ijs maar breken zeker t'is de tijd ervoor
de foto heeft idd wel iets ,maar komt naar mijn mening veel te donker over waardoor heel weinig details te zien zijn ,en miss daarom iets minder aanspreekt ??,in het weergegeven van de sfeer ben je wel geslaagd vind ik
Wat de foto betreft ben ik eens met bopatje.
Wat reacties betreft is het gewoon een feit dat er steeds minder en minder reacties komen bij heel veel foto's.
Wat de foto betreft ben ik eens met bopatje.
Wat reacties betreft is het gewoon een feit dat er steeds minder en minder reacties komen bij heel veel foto's.
Wat wel waar is, is dat minder interessante (lees populaire) beelden vaak voorbij gelopen worden, zonder tijd voor een reactie te maken...
Het zijn net die beelden die van kritiek kunnen beter worden...
Wat bedoel je precies met "ik heb weinig speelruimte met de belichting...." ?
Er kan toch gemakkelijk wat aan de schuivers getrokken worden zonder verlies aan details ?
Ik vind het een knap somber beeld.
Ik volg Dama wel ivm de belichting, je zou de foto ietsje lichter kunnen maken en dan ietsje meer contrast geven zonder dat je de sfeer in de foto verliest.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Wat bedoel je precies met "ik heb weinig speelruimte met de belichting...." ?
Er kan toch gemakkelijk wat aan de schuivers getrokken worden zonder verlies aan details ?
Ik ga nog eens een poging doen om de foto iets te verlichten zonder dat er een waas komt overliggen. Als ik iets bereik mogen jullie meekijken.
Comment