Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een hele mooie fabke, de compo, het licht, de eendjes
Er is wel een harde overgang in de lucht net naast de mast. Mss kan dit nog wat uitgevlakt worden ?
Klopt wel Danny maar ik heb dat beetje blauw er nog uit kunnen toveren, hoe ik het links zou moeten verbeteren weet ik niet direkt, het was erg fel licht.
Groetjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
mooi plaatje maar:.
als ik die spin in dat web vergelijk met de omgeving, lijkt met dat wel erg groot hoor?
de spin is nl bijna net zo groot als de katrol boven in de mast?
grt,bouk.
mooi plaatje maar:.
als ik die spin in dat web vergelijk met de omgeving, lijkt met dat wel erg groot hoor?
de spin is nl bijna net zo groot als de katrol boven in de mast?
grt,bouk.
Hey Bouk,
Die hing er zo in, is geen echte hoor ... fantasietje van de schipper denk ik
grtjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
............ alleen de lucht, die vind ik toch ook een beetje raar
tis ook een (soort) tegenlichtje hè.
vind het daarom extra knap, dat er nog zoveel kleur en detail te zien is.
misschien had dat met een filter niet eens gelukt.
grt,bouk.
Comment