Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer een mooi plaatje alhoewel ik het iets minder vind dan de vorige die je liet zien. Misschien ligt het aan het onderwerp dat je gefotografeerd hebt dat mij niet echt aanspreekt.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooie compo, met die 2 samenlopende beekjes, maar vind dit bruine blubber op de voorgrond niet echt een aangename voorgrond. Kweetnie of het schuim of sneeuw/ijs is ?
Mooie compo, met die 2 samenlopende beekjes, maar vind dit bruine blubber op de voorgrond niet echt een aangename voorgrond. Kweetnie of het schuim of sneeuw/ijs is ?
Wel Dama 't is een combinatie van de twee, bruin schuim van de kleine waterval, dat bevroren is, en sneeuw. Het is ook de eerste keer dat ik dat daar zag en mooi is het idd niet
Bedankt
Misschien was het beter geweest de bomen van dat bosje er volledig op te zetten ?
En de sneeuwkleur neigt ook naar het blauwe. Is misschien nog te verhelpen indien in RAW genomen.
Groetjes
toch best een mooike.... dat hoogteverschil van het water is een leuk detail... idd misschien de witbalans even corrigeren... neigt idd iets blauwig.. of wellicht? het blauw wat wegschroeven met color balance als dat helpt..
Comment