Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben andere mening toegedaan: Vind dit echt wel goed! Speciale compositie, timide kleuren, mooie dieptewerking: eerst word je naar achteren geleid via het paadje en dan stijl de hoogte ingetrokken via de opbouw van de gebouwen!
Mooi beeld!
Mijn mening zit voor een deeltje tussen de twee vorige in, alhoewel ze dichter bij die van Vinnydizzy aansluit zeker wat betreft de compo want die vind ik echt heel goed. Het had misschien wel een beetje witter/lichter gemogen maar da's ook het enige dat ik er voor de rest kan bij opmerken.
Een heel knap beeld indien het wat opgehelderd wordt dus
Is in ieder geval een origineel standpunt
Dat neerdwarrelend sneeuwstof is er leuk bijgenomen
Als dit sensorstof is, dan heb je wel een hele kuisploeg nodig ...
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Dat het hier sneeuwde is wel een beetje nadelig vind ik want ik zie alleen maar sneeuwvlokken in de lucht die nergens anders te zien zijn en die dus overkomen als sensor vlekken...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vooraan op het bankje valt er ook nog een vlokje, Pascal
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie compositie.
Dat het hier sneeuwde is wel een beetje nadelig vind ik want ik zie alleen maar sneeuwvlokken in de lucht die nergens anders te zien zijn en die dus overkomen als sensor vlekken...
Comment