Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat het hek wat dominant is vind ik persoonlijk niet storen. het geeft de foto tenminste wat diepte.
goede toepassing van de regel van drie. tweederde water en één derde lucht.
Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Schoon Ronnie..al komt die hek voor mij me wat dominant over..
heb ik speciaal in beeld zo gezet paskal ik wou eerst het hek alleen en dan toch maar besloten om het met de groothoek te maken voor een beetje overzicht
kon ook de titel hek genoemd hebben
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
heb ik speciaal in beeld zo gezet paskal ik wou eerst het hek alleen en dan toch maar besloten om het met de groothoek te maken voor een beetje overzicht
kon ook de titel hek genoemd hebben
mvg rohnny
Ronnie bedankt voor de uitleg.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment