Update :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hopen werk
Collapse
X
-
-
Re: Hopen werk
vind de lucht erg mooi, maar het geheel wat onrealistisch overkomen (lees geen schaduwen) door de bewerking.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Ik heb er nu een paar keer naar gekeken en ik vind het weeral een hele mooie al zijn er een paar details die mij er toch van weerhouden om het een topper te vinden.
Bv. de kant van de hopen waar het zonlicht op valt zou toch ietsje lichter mogen denk ik. Het is natuurlijk wel tegenlicht en het zonlicht wordt wat tegengehouden door de wolken maar het is iets dat een beetje wringt bij mij. Misschien de voorgrond een klein beetje oplichten en ietsje meer saturatie maar niet teveel.
Het zijn eigenlijk heel minieme dingetjes en misschien wat muggezifterij bij een toch wel heel mooie foto hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind de lucht erg mooi, maar het geheel wat onrealistisch overkomen (lees geen schaduwen) door de bewerking.
grt,bouk.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Prachtig lijnenspel en schitterende kleurenAl mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de kritieke blikken
Het is de tijd van de uitschuivertjes, geloof ik
Ik heb een update geplaatst, waarbij ik het volgende aangepast heb :
- Voorgrond iets donkerder gemaakt (zonder de hopen)
- De lucht iets minder verzadigd
- De zon van extra blend voorzien, zodat die minder priemt
- Beetje geel uit het geheel gehaald
De schaduwen, daar is niks aan te doen, die waren er amper. Ze zijn ook niet afgezwakt tijdens de blending.
En het licht langs de hopen, daar kan ik ook niks bij steken, aangezien de zon de achterzijde beschijnt.
Was wel een zwak zonnetje, vandaar het zachte lichteffect.
Ik hoop dat het er nu wat beter uitziet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk hoop dat het er nu wat beter uitziet ?
Hoewel het maar een klein nuanceverschil is vind ik toch dat het totaalbeeld qua belichting meer in evenwicht is in de update.
Vanaf nu noem ik dit een topper
Comment
-
Thanks Kurt.
Het is inderdaad soms moeilijk de juiste balans te vinden, en ik heb de indruk dat je dat op een ander zijn foto beter ziet dan op een eigen foto.
Dit maakt de interactie op dit forum net zo interessant.
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHet zag er al goed uit en het ziet er nu nog beter uit
Hoewel het maar een klein nuanceverschil is vind ik toch dat het totaalbeeld qua belichting meer in evenwicht is in de update.
Vanaf nu noem ik dit een topper
Comment
-
Het is inderdaad zo dat men met wat details bij te werken men van een goede foto een zeer goede kan maken.
De update komt ook bij mij realistischer over, knap
Comment
-
-
Toppie!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Comment
Comment