Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Je hoeft voor mij niet te stoppen hoor...Laat ze maar komen.
Met welke lens zijn ze gemaakt?
Met een EF-S10-22 op 10mm. Ik heb er nog wel enkele maar het zijn variaties op wat ik al geplaatst heb.
Ik wil ook niet elke dag dezelfde boom plaatsen als je begrijpt wat ik bedoel
Ik ga nu vertrekken voor een wandelingetje en wie weet of ik met iets moois terugkom. Het licht is nu wel niet zo mooi als op die ochtend
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Inderdaad prachtig winterlandschap met mooie kleuren
Maarre . . . is de ronding in de foto vanwege de 10mm groothoek niet wat uit te vlakken ?
Groeten , Jan
Het enige dat je kan zien van de vervorming door de 10mm zijn de weidepaaltjes die een beetje scheef staan en dat vind ik niet zo erg, maar de horizon is in werkelijkheid niet vlak hoor .
Ik heb zelfs een beetje gezondigd tegen mijn eigen principes en de foto een klein beetje scheef gezet (in vergelijking met de werkelijkheid dan) om het totaalbeeld een vlakkere indruk te geven ( naar Dama )
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment