Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel sterke compo en wat een zicht daar achteraan !
Bij deze vind ik de voorgrond te helder. Ik zou hem toch een stop donkerder houden... Lijkt mij wat overdreven om nog realistisch te ogen... Maar dit is uiteraard maar mijn mening
Bij deze vind ik de voorgrond te helder. Ik zou hem toch een stop donkerder houden... Lijkt mij wat overdreven om nog realistisch te ogen... Maar dit is uiteraard maar mijn mening
Daar kan ik mee leven
Om eerlijk te zijn, bij deze foto uit de reeks heb ik het langste zitten zoeken naar de juiste balans. De originele blend (als je dan nog van origineel kan spreken natuurlijk) was veel warmer van kleur en het was toch wat zoeken om de koude sfeer in de foto te krijgen.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Daar kan ik mee leven
Om eerlijk te zijn, bij deze foto uit de reeks heb ik het langste zitten zoeken naar de juiste balans. De originele blend (als je dan nog van origineel kan spreken natuurlijk) was veel warmer van kleur en het was toch wat zoeken om de koude sfeer in de foto te krijgen.
Daar kan ik mee leven
Naar mijn idee heb je de juiste kleur keuze gemaakt.
De voorgrond zou misschien wat donkerder kunnen,maar dat moet
je eerst zien hoe dit uitpakt.
Ik vind dit echt een pracht plaatje
Comment