dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sneeuw in bos bij zonsondergang - update
Collapse
X
-
-
Re: sneeuw in bos bij zonsondergang
heerlijk en mooi winterbeeld... dat oranje licht is een mooi extraatje... ook een prima compo
Comment
-
Erg mooi voor mij.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Het enige wat ik weet is dat ik dit jaar zeker niet de eerste winterplaat zal posten...al ben ik daar niet zeker van..
Deze kan alvast tellenLast edited by Jacobs Pascal; 29 november 2010, 10:56.
Comment
-
een hele mooie patrick
hier nog steeds geen sneeuw te bespeurenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Mooie rustige foto met een goede afgewerkte compo.
Groeten
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtheerlijk en mooi winterbeeld... dat oranje licht is een mooi extraatje... ook een prima compo
Comment
-
-
Ach wat mooi...idyllisch mooi , hele goede compo, scherpte dik ok en die kléur op het water ! Prachtig !'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Ai... de meesten vinden het oranje in het water een pluspunt... Ik vind dit net een minpunt aan deze foto.
Het geheel is vrij egaal van kleur en licht, met een heel lichte tabakstoning. De fel oranje kleur in het water lijkt mij dan ook uit balans en onnatuurlijk...
Just my 2 cents
Voor de rest wel een sterke compo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtAi... de meesten vinden het oranje in het water een pluspunt... Ik vind dit net een minpunt aan deze foto.
Het geheel is vrij egaal van kleur en licht, met een heel lichte tabakstoning. De fel oranje kleur in het water lijkt mij dan ook uit balans en onnatuurlijk...
Just my 2 cents
Voor de rest wel een sterke compo
Comment
-
Tof dat je het zo sportief opneemt
Op zich had ik geen probleem met de totale witbalans. Vind het in de update nu iets te kil, zeker in combinatie met de lage zon. Iets tussen de twee zou op dat vlak nog beter zijn.
Maar wat mij stoorde was die koffieplas in dit anders zo lichte / monotone landschap. Ik zou eerder die plas wat desatureren...
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdank je Danny voor je eerlijkheid ,het was mij eerlijk gezegd ook al opgevallen waarschijnlijk iets te ver gegaan met de witbalans ,ik moet toegeven dat deze categorie eigenlijk nog een beetje een leerproces is voor mij en het is van deze kritiek dat ik iets opsteek ,ik heb een update geplaatst en hier is praktisch niets aangedaan alleen wat contrast aan toegevoegd
Comment
Comment